Yosemite - Beatty - Zion - Reisverslag uit Beatty, Verenigde Staten van Jurrina Zoeteweij - WaarBenJij.nu Yosemite - Beatty - Zion - Reisverslag uit Beatty, Verenigde Staten van Jurrina Zoeteweij - WaarBenJij.nu

Yosemite - Beatty - Zion

Door: Jurrina & Corné

Blijf op de hoogte en volg Jurrina

17 September 2016 | Verenigde Staten, Beatty

De volgende ochtend pakken we in de kou en rijden snel de pas af naar Lee Vining, daar ontbijten we bij een organic café waarvan Jurrien zegt dat wanneer ze een café zou hebben het er zo uit zou zien. We eten er een heerlijke sandwich en we nemen een muffin en oatmeal cookie van het formaat ontbijtbord mee voor onderweg. We besluiten om van bestuurder te wisselen, Jurrien rijdt de hele weg door Death Valley tot aan Beatty. We zien op de weg van Yosemite de vegetatie langzaam veranderen van groen tot woestijn. We nemen afscheid van het prachtige Yosemite. In het wildweststadje Lone Pine lijkt officiëel het binnenland te beginnen: megaporties, literpullen cola bij de Alabama Hills Café. Eenmaal in de vallei loopt de temperatuur op tot om en nabij de 40 graden. We stappen even uit om een korte wandeling naar een top te maken en maken verderop nog wat foto's en rijden verder. We genieten van de ongekende luxe in het motel om lekker te kunnen douchen. Vervolgens eten we pizza in het sfeervolle dorp.

De volgende dag ontbijten we bij Mel's Diner wat American pancakes. Corné rijdt vervolgens de 400 km naar Zion NP. We zien onderweg bij Las Vegas alvast ons hotel waar onze reis zal eindigen, maar we mogen nog even :). We komen door Arizona en rijden vervolgens Utah binnen, een nieuwe tijdzone in, we verliezen een uurtje. Na Zion en Bryce, in Page, hebben we weer bereik en wifi om meer te schrijven.

• 17 September 2016 - 19:54

Anneke:

Leuk om te lezen dat jullie het goed hebben

• 18 September 2016 - 00:04

Ria Zoeteweij:

Fijn dat het allemaal goed gaat bij jullie!

• 18 September 2016 - 08:49

Opa Vosselman:

Fijn o0m mee te leven. Mooie reis,geniet er van.

• 18 September 2016 - 14:44

Sabine En Hendry:

Enjoying the stories! Keep it up!